wtorek, 10 lutego 2015

Dzień po dniu

10 lutego 2015

Jak jest przedziwne imię Twoje, Panie...

Uczyńmy człowieka na Nasz obraz, podobnego Nam...
Stworzył więc Bóg człowieka na swój obraz, na obraz Boży go stworzył: stworzył mężczyznę i niewiastę...

Jestem obrazem Boga - tego się nie da wymazać, usunąć...
Podobieństwo do Boga realizuję z dnia na dzień - staję się...
Podążam za Jezusem, który jest doskonałą Ikoną Ojca...
Bóg jest moim Ojcem - ja jestem Jego dzieckiem...

Aby wierzyć, codziennie mam odkrywać Jego miłość...
Mam otwierać się, aby Jego miłość wypełniała moje serce...
Bóg jest dobry - zaufać Mu i pozwolić się prowadzić...
Trwać w uwielbieniu i szukać Jego woli dla mojego życia...

Dziękuję Ci, że mnie stworzyłeś tak cudownie, 
godne podziwu są Twoje dzieła.
I dobrze znasz moją duszę,
nie tajna Ci moja istota,
kiedy w ukryciu powstawałem,
utkany w głębi ziemi.

Kto rusza w drogę, by czynić dobro, już zbliża się do Boga, już jest wspierany Jego pomocą, ponieważ to właśnie siła Bożego światła oświeca nasze oczy, gdy zmierzamy ku pełni miłości.
Lumen Fidei 35


Brak komentarzy: