piątek, 6 lutego 2015

Dzień po dniu

6 lutego 2015

Pan moim światłem i zbawieniem moim...

Chcę, żebyś mi zaraz dał na misie głowę Jana Chrzciciela...

Misja Jana Chrzciciela wypełniła się...
Powiedział - idzie za mną mocniejszy ode mnie...
On będzie chrzcił was Duchem Świętym...
Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata...

Jan odchodzi na bok - Jezus rośnie, Jan umniejsza...
Za Jezusem idą tłumy - On naucza i uzdrawia...
Jan trafia do więzienia w pałacu Heroda...
Męczeństwo Jana Chrzciciela jest ostatecznym świadectwem...

Jan był świadkiem Jezusa na pustyni...
My jesteśmy świadkami Jezusa w świecie...
Nie możemy się lękać odrzucenia i śmierci...
Jezus powiedział - Jam zwyciężył świat...

Nasz Zbawiciel, Jezus Chrystus, śmierć zwyciężył, 
a na życie rzucił światło przez Ewangelię.

Może mówić o «słowie jaśniejącym we wnętrzu człowieka». W ten sposób światło staje się niejako światłem słowa, ponieważ jest światłem osobowego Oblicza, światłem, które oświeca, wzywa nas i pragnie odbijać się na naszym obliczu, aby jaśnieć z naszego wnętrza.
Lumen Fidei 33

Brak komentarzy: