czwartek, 26 lutego 2015

Dzień po dniu

26 lutego 2015

Pan mnie wysłuchał, kiedy Go wzywałem...

Wybaw nas ręką Twoją i wspomóż mnie opuszczoną i nie mającą nikogo prócz Ciebie, Panie, który wiesz wszystko...

Życie nasze jest w niebezpieczeństwie...
Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z zagrożeń...
Trzeba ufnego oddawania Panu swych lęków...
Prośba zanoszona z wiarą przynosi owoc...

Trzeba widzieć katastrofę świata...
Grzech i siły zła niszczą ludzkość...
Wytrwała modlitwa jest skuteczna...
Bóg jest większy niż nasi wrogowie...

Szukajcie, kołaczcie i proście Pana...
Bóg jest dobry dla tych, którzy Mu ufają...
Niech rozpromieni się oblicze twoje...
Jezus zwyciężył szatana i jest naszym ocaleniem...

Stwórz, o Boże, we mnie serce czyste i przywróć mi radość z Twojego zbawienia...

Wiara, przyjęta i pogłębiana w rodzinie, staje się światłem oświecającym wszystkie relacje społeczne. Jako doświadczenie ojcostwa Bożego i miłosierdzia Boga, rozwija się także w braterskiej drodze.
Lumen Fidei 54

Brak komentarzy: