piątek, 12 czerwca 2015

Dzień po dniu

12 czerwca 2015

Będziecie czerpać ze zdrojów zbawienia...

Będą patrzeć na Tego, którego przebodli...

Jezus na krzyżu - umęczony i umierający...
Ofiara miłości Boga, który ratuje nas - ludzi...
Osamotniony i odrzucony przez swoich braci...
Serce przebite i otwarte dla nas - woda i krew...

Woda to chrzest - odrodzenie nasze w nowości...
Krew to ofiara Eucharystii - sakrament miłości...
Zaspakaja najgłębsze pragnienia ludzkiego serca...
Ogarnia nas ramionami - Serce bramą niebios...

Chrystus chce zamieszkać w moim sercu na zawsze...
Ufam i otwieram - przyjdź Panie Jezu - jestem Twój...
Bądź na tronie mojego życia Panem i Przyjacielem...
Prowadź mnie do Ojca - daru szczęśliwości odwiecznej...

Przymierze pokoju na wieki zawarłeś we Krwi swojej...
Pojednałeś nas z Ojcem - przywróciłeś godność synów...
Wszyscy mają przystęp przez wiarę i oddanie...
Jesteś dla świata świadkiem - Ojciec kocha wszystkich...

Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem...

Moje zaproszenie do nawrócenia kieruję z jeszcze większą intensywnością do tych osób, które znajdują się daleko od łaski Boga ze względu na sposób, w jaki żyją. Myślę w sposób szczególny o tych mężczyznach i kobietach, którzy należą do grup przestępczych, jakiekolwiek by one były. Dla waszego dobra proszę was o zmianę życia. Proszę was w imię Syna Bożego, który, chociaż walczył z grzechem, nigdy nie odrzucił grzesznika. Nie wpadajcie w straszliwą pułapkę myślenia, że życie zależy od pieniędzy, i że wobec nich wszystko inne staje się pozbawione wartości i godności. To jest tylko iluzja. Nie zabierzemy pieniędzy z nami po śmierci. Pieniądze nie dają nam prawdziwej radości. Przemoc, użyta do zdobycia pieniędzy ociekających krwią, nie czyni człowieka ani mocnym, ani nieśmiertelnym.
Misericordiae vultus 19

1 komentarz:

Zeszyt do Religii pisze...

Bardzo piękna modlitwa.
Podoba mi się ten blog, będę tu zaglądać. Maja