piątek, 26 czerwca 2015

Dzień po dniu

26 czerwca 2015

Błogosławiony, kto się boi Pana...

Jezus wyciągnął rękę, dotknął go i rzekł; Chcę, bądź oczyszczony...

Panie Jezu - jestem chory, jestem nieczysty...
Grzech oddala mnie od Boga i od ludzi...
Tułam się w samotności, ciemności, na pustkowiu...
Wołam - Panie oczyść mnie, dotknij i uzdrów...

Jezus przyszedł na świat grzeszny i chory...
Jest grzech, zniewolenie - rozpacz i bunt...
Ciemność w sercu i zwątpienie w głowie...
Krzyż Jezusa to miłość i ocalenie...

Jezu przyjdź - niech Twoja miłość dotyka...
W Twoich ranach nasze uzdrowienie...
Oczyść nasze ciała - uzdrów nasze serca...
Daj Ducha Świętego abyśmy ożyli...

Jezus wziął na siebie nasze słabości i nosił nasze choroby...

Kościół nie jest urzędem celnym, jest ojcowskim domem, gdzie jest miejsce dla każdego z jego trudnym życiem...
Franciszek papa

Brak komentarzy: