niedziela, 28 czerwca 2015

Dzień po dniu

28 czerwca 2015

Sławię Cię, Panie, bo mnie wybawiłeś...

Bóg nie uczynił śmierci i nie cieszy się ze zguby żyjących...

Bóg jest życiem i wszystko z miłości stworzył...
Dał nam życie i pragnie szczęścia w nieskończoności...
Grzech wszedł w życie za zgodą człowieka...
Śmierć zagarnęła nas w swoje sidła...

Jezus wszedł w świat - śmiercią na krzyżu pokonał śmierć...
Jest życiem i ocaleniem człowieka - wyprowadza nas z grobu...
W Nim jest nadzieja i chwała - On nas do nieba prowadzi...
On posyła nas do ludzi, którzy żyją w krainie śmierci...

Córko, twoja wiara cię ocaliła, idź w pokoju i bądź uzdrowiona ze swej dolegliwości...   

Daj mi wiarę, Panie, abym chciał dotykać Ciebie...
Jestem bez życia, śmierć ma władzę nade mną...
Przedzieram się do Ciebie przez gąszcz zwątpień...
Chcę ocalenia - dotknij mnie - pomnóż moją wiarę...

Niech wasz dostatek przyjdzie z pomocą ich potrzebom, aby ich bogactwo było wam pomocą w waszych niedostatkach...





1 komentarz:

Zeszyt do Religii pisze...

W tej Ewangelii najbardziej lubię zakończenie, kiedy Jezus mówi żeby dać dziewczynce jeść. Przypuszczam że chciał utwierdzić ludzi w tym że ona nie jest duchem, ale też to pokazuje że On jest taki ojcowski i dobry.