środa, 3 czerwca 2015

Dzień po dniu

3 czerwca 2015

Do Ciebie, Panie, wznoszę moją duszę...

Ja jestem Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba. Nie jest On Bogiem umarłych, lecz żywych...

Bóg jest światłością - wszystko stwarza z miłości...
Bóg jest życiem - wszelkie żywe istoty On stworzył...
Jest obecny w historii świata - wszystko jest w Jego ręku...
Człowiek dla nieśmiertelności jest stworzony...

Jezus zmartwychwstał - jest nadzieją naszego zwycięstwa...
Idziemy przez bramę śmierci do pełni życia i chwały...
Przez wiarę i chrzest nosimy w sobie nowe życie...
Jesteśmy pobudzeni, aby świecić światłem Pana...

Szczęście pełne człowieka będzie w domu Ojca...
Jezus nas prowadzi przez marność życia w doczesności...
Zaufaj i podążaj szlakiem Mistrza - przez krzyż...
On jest bramą do pełni życia w chwale nieba...

Sprawiedliwy jesteś, Panie, i wszystkie Twoje sądy są sprawiedliwe, a wszystkie drogi Twoje są miłosierdziem, prawdą i sprawiedliwością... 

Bóg objawił swoją ogromną miłość w Chrystusie umarłym i zmartwychwstałym. On czyni swoich wiernych zawsze nowymi. «Chociażby byli w podeszłym wieku, odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły; biegną bez zmęczenia, bez znużenia idą. Chrystus jest odwieczną Dobrą Nowiną i jest wczoraj i dziś, ten sam także na wieki, ale Jego bogactwo i piękno są niewyczerpane. On jest zawsze młody i jest zawsze źródłem nowości. Kościół nie przestaje być zadziwionym z powodu głębokości bogactw, mądrości i wiedzy Boga. 
Evangelii Gaudium

Brak komentarzy: