środa, 24 czerwca 2015

Dzien po dniu

24 czerwca 2015

Sławię Cie, Panie, za to, żeś mnie stworzył...

Powołał mnie Pan już z łona mej matki...
I rzekł mi: Tyś sługą moim, w tobie się rozsławię...
Ustanowię Cię światłością dla pogan, aby moje zbawienie dotarło, aż do krańców ziemi...

Jan prorok Jezusa - głos na pustyni...
Blask światłości - prostuje drogi świata...
Posłany, aby zaświadczyć - pełnia czasu nadchodzi...
Zwiastun Baranka - świadek Jego śmierci...

Uwiodłeś mnie, Panie i cudownie stworzyłeś...
Wybrałeś mnie, powołałeś i posłałeś do świata...
Uczyniłeś mnie sługą Twojej miłości...
Prowadzisz mnie po drogach czasu - ja idę za Tobą...

Potrzeba, by On wzrastał, a ja się umniejszał...

To szczególny dzień dla mnie...
42 lata temu Prymas Tysiąclecia udzielił mi sakramentu święceń...
Stałem się prezbiterem - sługą Eucharystii i szafarzem zbawienia...
Idę teraz za Tobą, Panie, z dziękczynieniem i radością...
Chcę i usiłuję Ci służyć z całym oddaniem...
Dziękuję za cuda, które widzę każdego dnia...
Za ludzi, których spotykam i którym mogę posługiwać... 
Wybacz, Panie, moją nieudolność i niedostatek...
Chcę iść za Tobą, aż do kresu - przejścia...
Daj mi siłę i miłość, abym nie ustał...
Ogień w sercu - niech wciąż płonie...
 

Brak komentarzy: