piątek, 24 czerwca 2016

Dzień po dniu

24 czerwca 2016

Sławię Cię, Panie, za to, żeś mnie stworzył...

Powołał mnie Pan już z łona mej matki...

Chcę dziś dziękować mojemu Bogu za dar życia...
Jestem dzieckiem Boga - umiłowanym i powołanym...
To nie była pomyłka - to nie jakiś zwariowany pomysł...
Ty, Panie wezwałeś mnie po imieniu - Ty mnie wybrałeś...

Wielki dar życia, dar wiary i powołania...
Jestem Twoim sługą - niesiesz mnie...
Mam wielką rodzinę dzieci - Tyś mi ich dał...
Jestem dla nich ojcem, przyjacielem - bratem...

Moje życie jest rozpędzone - biegnę za Tobą...
Ty chwyciłeś mnie - wszystko mnie boli, ale jestem...
Sypię się - Ty mnie zbierasz i jestem wciąż cały...
Ty mnie prowadzisz - ja mam radość i miłość Twoją...

Ustanowię cię światłością dla pogan, aby moje zbawienie dotarło aż do krańców ziemi...
   

Brak komentarzy: