wtorek, 5 kwietnia 2011

Dzień po dniu

5 kwietnia 2011

Panie, nie mam człowieka, aby mnie wprowadził do sadzawki, gdy nastąpi poruszenie wody.

Jezus uzdrawia człowieka przy Sadzawce Owczej...
Chcemy zanurzyć się w wodzie życia...
Potrzebujemy uzdrowienia...

Jest wielu, którym nie udaje się dziś wejść do sadzawki...
Nie mam człowieka, aby mnie wprowadził - kto mnie wprowadzi?

Zobacz - ktoś jest blisko, kogo możesz wprowadzić...
Odwagi - trzeba, abyś przeskoczył siebie...
Musisz wyjść poza granice swego interesu, swego egoizmu...

Misją Kościoła jest nieść uzdrowienie...
Misją Kościoła jest prowadzić paralityków do źródła, aby zanurzyli się i byli uzdrowieni...
Rozejrzyj się wkoło siebie...

Woda wypływająca spod progu świątyni to Duch Święty...
On daje życie i zdrowie...
Przyjdź Ożywicielu...
zapal ogień miłości w sercach...

Brak komentarzy: