czwartek, 21 kwietnia 2011

Dzień po dniu

21 kwietnia 2011

WIELKI CZWARTEK

Duch Pana Boga nade mną, bo Pan mnie namaścił.
Posłał mnie, by głosić dobrą nowinę ubogim, by opatrywać razy serc złamanych...

Ten dzień jest dla mnie wyjątkowy...
Staje przed Panem z wielkim dziękczynieniem...
Dziękuję Bogu za dar kapłaństwa, za powołanie do służby Bożej w Kościele...
Bóg wybrał mnie i uzdolnił, wyposażył darami Ducha Świętego...
Uczynił mnie sługą zbawienia, głosicielem Ewangelii, pasterzem...
Jezus oddał się w moje ręce, abym Go dawał ludziom...

Dziękuję za każdy dzień służby...
Dziękuję za ludzi, którym mogę służyć...
Dziękuję za tych, którzy mnie wspomagają modlitwą, życzliwością i dobrym słowem...
Dziś wszystkich ogarniam sercem i przedstawiam Panu...
Dziś przepraszam tych, których zawiodłem, zraniłem, nie zauważyłem...

Wieczorną liturgią Wieczerzy Pańskiej wchodzę w święty czas Paschy...
Otwieram się na Ducha Świętego - to On jest sprawcą dziś Paschy Jezusa w naszych sercach...

Chrystus jako prawdziwy i wieczny Kapłan, ustanawiając obrzęd wiekuistej Ofiary, pierwszy się Tobie oddał w zbawczej Ofierze i nam polecił ja składać na swoja pamiątkę.
Jego Ciało za nas wydane umacnia nas, gdy je spożywamy, a Krew za nas wylana, obmywa nas, gdy ją pijemy.

Brak komentarzy: