czwartek, 28 kwietnia 2011

Dzień po dniu

28 kwietnia 2011

Czemu jesteście zmieszani i dlaczego wątpliwości budzą się w waszych sercach?
Popatrzcie na moje ręce i nogi: to Ja jestem.
Dotknijcie się Mnie i przekonajcie: duch nie ma ciała ani kości, jak widzicie, że Ja mam.

Spotkanie Jezusa zmartwychwstałego z uczniami...
Jezus zbiera ich i pokazuje się jako prawdziwy, żywy człowiek, z duszą i ciałem...
Je w ich obecności i wyjaśnia im dlaczego tak się stało...
Musiały się wypełnić zapowiedzi proroków...
Taki był plan Ojca...
Tak jest napisane: Mesjasz będzie cierpiał i trzeciego dnia zmartwychwstanie, w imię Jego głoszone będzie nawrócenie i odpuszczenie grzechów wszystkim narodom, począwszy od Jerozolimy.
Wy jesteście świadkami tego.

Apostołowie, uczniowie Jezusa, my także - mamy być świadkami Jezusa...
Mamy być świadkami Jego Krzyża, Jego Miłości...
Jego zmartwychwstania...

Brak komentarzy: