środa, 27 kwietnia 2011

Dzień po dniu

27 kwietnia 2011

Nie mam srebra ani złota, ale co mam, to ci daję: W imię Jezusa Chrystusa Nazarejczyka, chodź!

Jezus powiedział uczniom, że będą dokonywać wielkich dzieł w Jego imię...
Uzdrowienie chromego od urodzenia jest jednym z wielu działań Ducha Świętego przez posługę uczniów...
Ileż dziś dokonuje się w bliskości Jana Pawła II...

Ludzie chcą pieniędzy, ale chcą przede wszystkim sensu, przyjaźni, poznania prawdy...
Daję ci Jezusa, który jest w moim życiu, uzdrawia i prowadzi...

On wszedł w moje życie tak bardzo smutne, puste i rozczarowane...
Wniósł promień słońca, którego nie ma zachodu...
Wyprostował moje ścieżki, uzdrowił dawne rany...
Wyprowadził mnie na wolność...

Zostań z nami, gdyż ma się ku wieczorowi i dzień się już nachylił.

Słowo i Eucharystia tak ściśle przynależą do siebie, że nie można zrozumieć pierwszego bez drugiego: słowo Boże staje się sakramentalnym ciałem w wydarzeniu eucharystycznym.
Eucharystia otwiera nas na zrozumienie Pisma Świętego, tak jak Pismo Święte oświeca i wyjaśnia tajemnicę eucharystyczną.
Faktycznie, jeśli nie uzna się, że Pan jest realnie obecny w Eucharystii, rozumienie Pisma pozostaje niepełne.

Benedykt XVI, Verbum Domini 55

Na tej drodze odnajdujemy siebie w smutku i rozczarowaniu...
Nie jesteś sam, Jezus idzie krok w krok blisko i zna twoje bóle...
Słowo, które jest jak blask oświeca mroki i daje zrozumienie...
Serce pała w nas i chcemy pozostać tak dłużej - zostań z nami Panie...
Gdy łamie chleb oczy otwiera - to jest Pan!
To jest też moja droga do Emaus...

Brak komentarzy: