niedziela, 21 kwietnia 2013

Dzień po dniu

21 kwietnia 2013

Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja znam je.

Przenikasz i znasz mnie Panie...
Ty znasz mnie bardziej niż ja sam siebie znam...
Znasz do głębi moją duszę, moje myśli i pragnienia...
Ty wiesz gdzie jestem i co robię...

Panie, Ty mówisz do mnie...
A ja chcę usłyszeć Twój głos...
Ty kierujesz do mnie swoje Słowo...
Ja słucham Ciebie całym sercem...

Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne...

Ty jesteś moim życiem...
Ty oddałeś za mnie swoje życie...
Twoja miłość opasała mnie...
Prowadzisz mnie do domu Ojca...

Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki...

Jestem w Twoich rękach...
Jestem bezpieczny w Twoich rękach...
Nic, tak naprawdę nic mi nie zagraża...
Jezus zapłacił wielką cenę za moje ocalenie...

Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich...

Ojciec, to Bóg - Pan nieba i ziemi...
Nikt nie może równać się z Bogiem...
On mnie stworzył i do miłości powołał...
Kres mego życia to bezkres w bliskości z Nim...

I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca...

Naprawdę nikt...
Jego dłonie osłaniają mnie...
Jego Serce jest mi domem...
Ojciec kocha mnie...

Ja i Ojciec jedno jesteśmy...

Ta jedność jest w Bogu...
Do tej jedności Jezus zaprasza mnie...
Grzech burzy jedność...
Krew Jezusa jedność przywraca...

Jeśli czuję się pociągnięty przez Jezusa, jeśli Jego głos zapala moje serce, to dzieje się tak dlatego, że Bóg Ojciec umieścił w moim wnętrzu pragnienie miłości, prawdy, życia, piękna... a Jezus jest tym wszystkim w pełni!
Pomaga to nam zrozumieć tajemnicę powołania, a zwłaszcza wezwań do szczególnej konsekracji...
Franciszek papa

Brak komentarzy: