wtorek, 30 kwietnia 2013

Dzień po dniu

30 kwietnia 2013

Niech się nie trwoży serce wasze ani się nie lęka...

Uczeń Jezusa ufa nade wszystko Bogu...
Rozhukane fale nie zatopią łodzi naszego życia...
Jezus jest z nami, nawet gdy śpi na dnie łodzi...
Nic nie jest w stanie wyrwać nas z ręki mojego Ojca...
 
Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam...

Pokój w sercu nawet gdy jestem prześladowany...
Gdy odrzucają mnie i kamienują jest radość...
Pokój Jezusa to coś innego niż spokój za wszelką cenę...
Jezus jest księciem pokoju - Jego pokój jest kontemplacją Miłości...

Niech świat się dowie, że Ja miłuję Ojca i że tak czynię, jak Mi Ojciec nakazał...

Jezus miłuje Ojca i jest posłuszny...
Świat musi poznać Ojca przez Syna Jezusa...
Uczniowie Jezusa pokój niosą światu...
Przekazują ludziom pojednanie i nadzieję...


Zawierzenie Kościoła Panu jest modlitwą, która sprawia, że Kościół wzrasta. Jest to także akt wiary. My nic nie możemy, wszyscy jesteśmy ubogimi sługami Kościoła: ale On może prowadzić Go naprzód, strzec Go, sprawić by wzrastał, uświęcać, bronić Go, bronić przed księciem tego świata i tego, który chciałby, aby Kościół stał się mniej czy bardziej zeświecczony, kiedy ma w sobie ducha świata, kiedy ma ów pokój, który nie jest pokojem Pana mówiącego «Pokój mój zostawiam wam, pokój mój wam daję», nie tak jak daje świat. Kiedy Kościół ma ten pokój doczesny, jest Kościołem słabym, który zostanie pokonany i niezdolny do niesienia właśnie Ewangelii, orędzia krzyża, skandalu krzyża... Nie może go zanieść dalej, jeśli jest zeświecczony.
Franciszek papa

Brak komentarzy: