poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dzień po dniu

29 kwietnia 2013

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię.

Szukamy Ciebie, Panie, pośród szarej, byle jakiej codzienności...
Niesiemy ciężary naszych win i zła, którego doświadczamy wokół...
Jesteśmy zmęczeni i rozkojarzeni wielością spraw jeszcze nie załatwionych...
A Ty przychodzisz do nas mimo drzwi zamkniętych w ciemność naszych sercach...

Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie,  
bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych...

Bóg czyni wszystko nowym, Duch Święty przemienia nas naprawdę i chce przemieniać świat, w którym żyjemy, także poprzez nas. Otwórzmy Duchowi drzwi, dajmy się Mu prowadzić, pozwólmy, aby nieustanne działanie Boga uczyniło nas nowymi ludźmi, ożywionymi Bożą miłością, którą daje Duch Święty!
Franciszek papa


Brak komentarzy: