wtorek, 7 maja 2013

Dzień po dniu

6 maja 2013

Ja jestem drogą i prawdą i życiem.
Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze Mnie.

Panie Jezu, Ty jesteś drogą...
Chcemy iść za Tobą...
Twoja droga to krzyż...
Trzeba rozpoznać wolę Bożą i realizować ją...

 Panie Jezu, Ty jesteś prawdą...
Szukamy prawdy, a żyjemy w kłamstwie...
Twoja prawda wyzwala i oświeca...
Niech prawda Twojej miłości ogarnie nas...

Panie Jezu, Ty jesteś życiem...
A my żyjemy w grzechu i śmierci...
Ty dajesz nam życie, które wyzwala miłość...
Bo prawdziwie żyć, to ofiarować się, tak jak Ty...

Panie Jezu, Ty prowadzisz nas do Ojca...
Ojciec Twój jest źródłem i kresem naszego życia...
Ale człowiek odrzucił Ojca i żyje jak sierota...
Nie wie skąd idzie i dokąd podąża...
Nie wie kim jest i pustka jest w nim...

Ty Jezu ukazujesz nam oblicze Ojca...
Kto Mnie zobaczył, zobaczył także i Ojca...
Twój Duch woła w nas ABBA...
Tylko w Ojcu odnajdujemy szczęście i spełnienie...

Brak komentarzy: