poniedziałek, 14 października 2013

Dzień po dniu

14 października 2013

Oto tu jest coś więcej niż Jonasz...

Poruszamy się w świecie znaków...
Znaki określają rzeczywistość...
Gdy się do mnie uśmiechasz, gdy napotykam znaki drogowe - to wszytko coś wyraża...
Bóg niewidzialny staje się dla nas postrzegany, objawia się nam przez znaki...
Świat stworzony mówi o pięknie Boga Stwórcy...
Biblia przekazuje nam słowa, które coś znaczą i określają...
Krzyż jest znakiem zbawienia i zwycięstwa nad złem...
Jonasz był znakiem dla mieszkańców Niniwy...
Chrześcijanin przez świadectwo swego życia jest znakiem Boga...

Trzeba odczytać znak...
Można żądać znaków nie dowierzając, kusząc niejako swoją wątpliwością...
Znak Jonasza to Jezus, który posłany przez Ojca ukazuje oblicze Boga...
Ja mam być znakiem tej miłości, w którą uwierzyłem i która przez wiarę jest we mnie...

Brak komentarzy: