niedziela, 6 października 2013

Dzień po dniu

6 października 2013

Krzywda mi się dzieje, a Ty nie pomagasz?

Ja także doświadczam tej krzywdy, a ty nie?...
Krzyk wydobywa mi się z otchłani serca...
Ja tego nie rozumiem i nie mogę wytłumaczyć...
Ale tak jest i nie wiem, co począć...
Jakiś ukryty bunt powstaje we mnie...
Samotność i pustka w moim sercu...

Przymnóż nam wiary...

Tylko Ty, Panie, możesz wejść w moją ciemność i zwątpienie...
Tylko Ty możesz mi ukazać sens mego życia i blask...
Wyprowadź mnie na zewnątrz z moich jaskiń otchłani...
Ukaż mi swą miłość - niech poczuję dotyk Twojego Serca...

Rozpal na nowo charyzmat Boży, który jest w tobie przez włożenie moich rąk...

Dotknij, Panie moich oczu, abym przejrzał...
Dotknij mojego serca i obudź miłość, abym pokochał...
Niech usłyszę Twoje Słowo - przebudź mnie...
Abym poszedł za Tobą z Krzyżem, który jest...
Pozwól mi przekroczyć granicę własnego serca...
Chcę Ci dziękować za to, co trudne i niezrozumiałe...

Brak komentarzy: