środa, 30 października 2013

Dzień po dniu

30 października 2013

Duch przychodzi z pomocą naszej słabości...

Idziemy za Jezusem, ale zniechęcamy się...
Pojawiają się wątpliwości i ogarnia nas lenistwo...
Chcemy się modlić, ale nie wiemy jak i po co...
Smutek nas ogarnia i czujemy się osamotnieni...
Wołamy - przyjdź Duchu Święty...
Twoje światło niech rozpromieni mroki naszych serc...
Twoja miłość nie uwolni nas z letargu egoizmu...
Twój powiew niech ożywi naszą modlitwę...
Dodaj nam odwagi, aby się nam chciało żyć...
Przyjdź Duchu Święty...

Bóg z tymi, którzy Go miłują współdziała we wszystkim dla ich dobra...

Pozwól mi otworzyć się na Twoją miłość, Panie...
Pozwól mi uwierzyć, że jesteś Dobrym Bogiem...
Chcę za Tobą iść Jezu i tworzyć dobro z Tobą...
Niech Twój Duch prowadzi mnie i działa we mnie...

Usiłujcie wejść przez ciasne drzwi...

Jezu, Twoją bramą dla mnie jest Twój Krzyż...
Twoja Krew obmywa mnie...
Twoje umęczone Ciało wzmacnia mnie...
Twój Duch przenika mnie...
Twoja Miłość rozpala mnie...
Twój Kościół jest moją rodziną...

Nie ma innej drogi...
Nie ma innego życia...
Nie ma innego szczęścia...

Brak komentarzy: