środa, 9 października 2013

Dzień po dniu

9 października 2013

Gdy Bóg przebaczył Niniwitom, nie podobało się to Jonaszowi i oburzył się.

Najpierw uciekał przed misją...
Gdy się nawrócił wyszedł i głosił słowo...
Gdy zobaczył owoc misji obraził się na Boga...
Takim jest człowiek, każdy z nas...

Wiem, żeś Ty Bóg łagodny i miłosierny, cierpliwy i pełen łaskawości, litujący się nad niedolą...

Wiesz czy wierzysz...
Wiara jest akceptacją i zgodą, że Bóg jest dobry...
Wiedza nie wystarczy - diabeł też wie...

Panie, naucz nas modlić się...

Jesteś, Panie i chcę mówić z Tobą...
Przychodzę z bólem rozpaczy...
Jest grzech we mnie i bezsilność...
Tracę wzrok i umysł mi się mąci...
Samotność mnie przytłacza i pustka...
Panie, wołam - bądź...
Chcę po omacku uchwycić Twoją Dłoń...
Czy słyszysz mój głos?
Panie, mój Panie - gdzie jesteś?

Wiara nie mieszka w mroku; jest ona światłem dla naszych ciemności.
LUMEN FIDEI 4

Brak komentarzy: