niedziela, 20 października 2013

Dzień po dniu

20 października 2013

Czy jednak Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?

Jezus pyta i prowokuje do zamyślenia...
Jaka jest wiara dziś na świecie, jaka jest w moim sercu...
Czy moja wiara rośnie, czy topnieje?...
Widzę, że ludzie wokół mnie odchodzą...
Deklarują się jako agnostycy lub niewierzący...
Spotykam tez takich, którzy są religijni ale niewierzący...
Jaki to ma wpływ na moją wiarę - do czego mnie to wzywa?...
Czy odczuwam lęk, że pozostanę sam, jakby na bezludnej wyspie...
Jakie to ma znaczenie dla mojego posłannictwa...
Jak rozwija się moja relacja z Bogiem, czy jestem zakochany w Jezusie?...

Jezus pragnie, aby wszyscy uwierzyli i przyjęli dar zbawienia...
Jezus umarł na krzyżu za wszystkich ludzi...
Misja, którą zlecił apostołom i Kościołowi jest, aby po krańce ziemi głosić Ewangelię...
Bóg kocha wszystkich ludzi i nie chce zguby nikogo...
Miłość Chrystusa przynagla nas - mnie, aby żyć dla misji ewangelizacyjnej...
Chcę trwać w wierze, chcę pogłębiać moją więź z Jezusem...
Chcę, aby ludzie, których napotykam na szlaku mego życia uwierzyli w Jezusa...

Panie Jezu - Ty pytasz o wiarę na świecie...
Ja odpowiadam - Panie, wiara w Ciebie nie zaniknie...
Przecież mnie posłałeś i posyłasz ludzi, świadków...
Twój Duch działa w nas i całym Kościele - i przez nas ogień roznieca się w sercach ludzi...

Głosimy śmierć Twoją, Panie...
Wyznajemy Twoje zmartwychwstanie...
Oczekujemy Twego przyjścia w chwale...

Brak komentarzy: