poniedziałek, 28 października 2013

Dzień po dniu

28 października 2013

Jezus wyszedł na górę, aby się modlić, i całą noc spędził na modlitwie do Boga. Z nastaniem dnia przywołał swoich uczniów i wybrał spośród nich dwunastu...

Gdy masz podjąć ważną decyzję zacznij od modlitwy...
Otwórz się na Pana, słuchaj i pytaj - proś o światło i dobre rozeznanie...
To Jezus wybiera nas - nie my...
Pragnienie i szukanie Jezusa też od Niego pochodzi...
Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja wybrałem was...

Jezus wybrał dwunastu, ale nie odrzucił reszty...
Wysłał innych siedemdziesięciu dwóch, aby Go poprzedzali...
Wybrał mnie - jestem na Jego drodze...

W Nim i wy także wznosicie się we wspólnym budowaniu, by stanowić mieszkanie Boga przez Ducha...

To jest Kościół, który powstaje - buduje się w nas i z nas...
Wspólne budowanie przez głoszenie Ewangelii, sakramenty i służbę miłości...
Trzeba wychodzić na górę...
Jest noc ducha, ale w modlitwie nie ustawać...
Zapadają ważne decyzje...
Budzi się Kościół w zalążku...
Na kolanach nie przy biurku...
W wewnętrznym dialogu miłości w Ojcem...
To wielka tajemnica rodzenia w Duchu Świętym...


Brak komentarzy: