piątek, 20 marca 2015

Dzień po dniu

20 marca 2015

Pan zawsze bliski dla skruszonych w sercu...

I Mnie znacie, i wiecie, skąd jestem...
Ja jednak nie przyszedłem sam od siebie; lecz prawdziwy jest Ten, który Mnie posłał, którego wy nie znacie...

Kim jest Jezus - czy my znamy Jezusa?...
Kim On jest dla nas - co mamy z Nim wspólnego?...
On ukazuje nam Ojca - czy jesteśmy otwarci?...
On jest posłany przez Ojca - prowadzi nas do Ojca...

Spór o tożsamość Jezusa dotyczy naszej tożsamości...
Walka o prawdę - przebijanie się przez gąszcz pozorów...
Bracia odrzucili Jezusa - uczniowie Pana odrzuceni przez świat...
Jezus nikogo nie odrzuca - idziemy do ludzi, aby ich ocalić...

Słowa Twoje, Panie, są duchem i życiem;
Ty masz słowa życia wiecznego...

Wspólnota ewangelizacyjna przez dzieła i gesty wkracza w codzienne życie innych, skraca dystans, jeśli to konieczne – uniża się aż do upokorzenia i bierze na siebie ludzkie życie, dotykając cierpiącego ciała Chrystusa w ludzie. 
Evangelii Gaudium 24

Brak komentarzy: