niedziela, 22 marca 2015

Dzień po dniu

22 marca 2015

Stwórz, o mój Boże, we mnie serce czyste...

Oto nadchodzą dni...

Bóg zawarł przymierze z ludem na Synaju...
Dekalog - tablice przymierza są drogowskazem życia...
To przymierze ludzie złamali - występek połamał ich życie...
Bóg nie opuścił ludu - jest wierny miłości...

Nowe przymierze krzyża jest ostatecznym...
Jezus przypieczętował je swoją Krwią...
Wypisał prawo miłości w naszych sercach...
Chrzest jest przymierzem Jezusa z nami...

Trzeba odnowić przymierze, które jest w nas...
Trzeba odkryć źródło życia, króre bije w sercu...
Trzeba dotrzeć do skarbu, który jest w tobie...
Trzeba rozradować się miłością, która nie wygasła...

A chociaż był Synem, nauczył się posłuszeństwa przez to, co wycierpiał...

Grzech jest nieposłuszeństwem Bogu...
Jezus był posłuszny Ojcu - wydał się na krzyż...
Przez posłuszeństwo wiary wracamy do Boga...
Przez posłuszeństwo wchodzimy w doświadczenie wolności...

Panie, chcemy ujrzeć Jezusa...

To pragnienie jest w nas...
Widzieć - gdy jesteśmy ślepi...
Otwórz moje oczy i serce...
Chcę widzieć i uwierzyć w Miłość...

Ziarno musi obumrzeć, abyś mógł żyć...
Ziarno jest zasiane w twoim życiu...
Krzyż jest drzewem wyzwolenia...
Jezus umarł - abyś ty mógł żyć...

Ja gdy zostanę nad ziemię wywyższony wszystkich przyciągnę do sobie...

Idziemy za Jezusem wznosząc się wzwyż...
Pan prowadzi  nas ku chwale nieba...
Przez dolinę śmierci naszych grzechów...
Przez zwątpienie do przebudzenia wiary...

Jezu, Tyś jest światłością mojej duszy...
Niech ciemność ma nie przemawia do mnie już...
Jezu, Tyś jest światłością mojej duszy...
Daj mi moc przyjąć dziś miłość Twą...


Brak komentarzy: