środa, 4 marca 2015

Dzień po dniu

4 marca 2015

Pan mym dziedzictwem, moim przeznaczeniem...

Wszystko uznaję za stratę ze względu na najwyższą wartość poznania Chrystusa...

Spotkałem Jezusa - uwierzyłem w Jego miłość...
Bóg stał się dla mnie Miłością - bliski i dobry...
Ojciec kocha mnie - Jezus moim Panem...
Wiara moja pulsuje - jest drogą życia...

Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Trwajcie w miłości mojej!...

Tylko miłość jest spełnieniem mojego życia...
Jezus jest dla mnie miłością Ojca - ukazuje mi Jego oblicze...
Iść drogą miłości to droga przykazań...
Prawo Boga jest drogą wyzwolonych...

Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazałem...

Jezus nazywa nas przyjaciółmi swoimi...
Chce, abyśmy w przyjaźni za Nim podążali...
On kocha mnie - życie swoje oddał za mnie...
Wyprowadził mnie z dna zagłady - uzdolnił do miłości...

Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili...

 Za każdym razem, gdy spotykamy się z drugim człowiekiem z miłością, znajdujemy się w sytuacji odkrycia czegoś nowego w odniesieniu do Boga. Za każdym razem, gdy otwieramy oczy, by rozpoznać drugiego, bardziej zostaje oświecona wiara, by rozpoznać Boga.
Evangelii Gaudium 272 

Brak komentarzy: