czwartek, 2 kwietnia 2015

Dzień po dniu

2 kwietnia 2015

Na wieki będę sławił łaski Pana...

Duch Pana Boga nade mną, bo Pan mnie namaścił. Posłał mnie, by głosić dobrą nowinę ubogim...

Dobry Ojcze, dziękuję Ci za Jezusa...
On jest Mesjaszem - namaszczony Duchem Świętym...
Posłany na świat - głosił Ewangelię ubogim...
On przyniósł zbawienie wszystkim ludziom...

Dziękuję Ci, że mnie wybrałeś...
Ty mnie namaściłeś i posłałeś...
Abym głosił i czynił Twoją miłość...
Uwielbiam Cię w posłudze kapłańskiej mego życia...

Ogarniam modlitwą ludzi mojej drogi...
Dziękuję za ich zaufanie i miłość...
Wybacz mi, Panie, moją opieszałość i błąd...
Przebacz niedoskonałość mojej służby...

Dziś spełniły się te słowa Pisma, któreście słyszeli...
Jam jest Alfa i Omega, mówi Pan Bóg, który jest, który był i który przychodzi, Wszechmogący...

Radość Ewangelii napełnia serce i całe życie tych, którzy spotykają się z Jezusem.
Evangelii Gaudium 1

Brak komentarzy: