środa, 8 kwietnia 2015

Dzień po dniu

8 kwietnia 2015

Pełna jest ziemia łaskawości Pana...

A myśmy się spodziewali...

Jesteśmy na drodze - smutni i zawiedzeni...
Mieliśmy marzenia i plany na szczęśliwe życie...
Wszystko się zawaliło - pustka i ciemność...
Czy Bóg mi sprzyja - czy jest dobry...

Droga do Emaus jest moją drogą...
Nie rozumiem zawirowań i porażek...
Wycofuję się i boję się wejść w coś nowego...
Czy naprawdę Bóg chce mojego dobra...

Oto ktoś wchodzi w mój smutek i cierpienie...
Słucha i wnosi światełko, które rozbłyska...
Bierze chleb i widzę, że to Jezus...
On znika, ale pozostaje na drodze...

Wracam do braci - Jezus żyje!...
Krzyż jest zbawieniem i drogą...
Wraca radość i misja nadziei...
Moje życie naprawdę ma sens...

Pan rzeczywiście zmartwychwstał...

Zadanie ewangelizacji wzbogaca umysł i serce, otwiera przed nami duchowe horyzonty, czyni nas wrażliwymi, by rozpoznać działanie Ducha Świętego, pozwala nam wyjść z naszych ograniczonych schematów duchowych.  
Evangelii Gaudium 272

Brak komentarzy: