niedziela, 26 kwietnia 2015

Dzień po dniu

26 kwietnia 2015

Kamień wzgardzony stał się fundamentem...

Jesteśmy dziećmi Bożymi... 
Będziemy do Niego podobni...

Bóg stworzył nas i jest naszym Ojcem...
Odkrywamy Jego Miłość przez Krzyż Jezusa...
Jesteśmy Jego dziećmi - braćmi i siostrami w Jego Miłości...
Stworzeni na Jego obraz - podobieństwo oblicza Miłości...

I nie ma w żadnym zbawienia...

Uzdrowieni z bezwładu zwątpienia idziemy do Niego...
Świat będzie badał i odrzucał dzieła Bożej Miłości...
W Duchu Świętym świadczymy - Jezus żyje i działa...
W Jego śmierci jest nasze życie bez granic...

Życie moje oddaję za owce...

Jezus - Pasterz prowadzi nas do Ojca...
Rozproszone zbiera - zranione uzdrawia...
Pasterz oddaje życie - żyjemy Jego miłością...
Jesteśmy wspólnotą miłości Pasterza - Jezusa...

Ja jestem dobrym Pasterzem, znam swoje owce i moje Mnie znają... 

Otwórzcie drzwi Chrystusowi...
Nie lękajcie się...
św. Jan Paweł II

Brak komentarzy: