czwartek, 8 kwietnia 2010

Dzień po dniu

11 kwietnia 2010

Pokój wam!

Przestań się lękać!
Jam jest Pierwszy i Ostatni, i żyjący.
Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków i mam klucze śmierci i Otchłani.

Pan mój i Bóg mój.

Wiele znaków i cudów działo się...

Sobota 10 kwietnia w godzinach rannych katastrofa lotnicza w Smoleńsku.
Prezydent nie żyje, 96 osób zginęło.
Co się stało?
Jak to pojąć?
Dlaczego i co to znaczy?

Dziś Niedziela Miłosierdzia Bożego...
To co się dzieje w Warszawie i w innych miejscach...
To co się dzieje w sercach ludzi...

Dziś wystarczy...


1 komentarz:

Teofil pisze...

trzeba wielkiej wiary, zaufania i pokory żeby myśleć o Bożym Miłosierdziu gdy traci się wszystko, ale może właśnie wtedy Bóg jest najbliżej i na wyciągnięcie ręki, i spojrzenie przez załzawione oczy