niedziela, 25 kwietnia 2010

Dzień po dniu

25 kwietnia 2010

Moje owce słuchają mego głosu,
a Ja znam je.
Idą one za Mną
i Ja daję im życie wieczne.

Pasterz Jezus jest dobrym pasterzem.
Zna każdego z nas.
Kieruje do nas swoje słowo.
Prowadzi nas i obdarza życiem wiecznym.
Mamy słuchać Jego głosu i iść za Nim.
To jest istota chrześcijaństwa.

Nie zginą one na wieki
i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki.
Ojciec mój, który Mi je dał,
jest większy od wszystkich.
I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca.
Ja i Ojciec jedno jesteśmy.

Jesteśmy w rękach dobrego Ojca.
Bezpieczni choć przez świat uciskani.
Ojciec i Syn trzymają nas, mocno trzymają nas.
Ukryci w dłoniach Ojca i Syna mamy dawać świadectwo miłości.

Dziś w Gnieźnie na uroczystościach ku czci św. Wojciecha otrzymują krzyże misyjne kapłani, siostry zakonne i osoby świeckie udający się na misje. Wśród nich Kasia Wróblewska ze wspólnoty Woda Życia. Kasia udaje się na misje do Sierra Leone. Modlitwą wspierajmy jej misję.

Brak komentarzy: