poniedziałek, 1 grudnia 2014

Dzień po dniu

 1 grudnia 2014

Idźmy z radością na spotkanie Pana

Powiedz tylko słowo, a mój sługa odzyska zdrowie...

Słowo Pana uzdrawia człowieka...
Przenika do głębi naszych serc...
Budzi wiarę i prowadzi do spotkania...
Otwórz się i przyjmij SŁOWO

Czy ja wierzę w moc Słowa...
Czy jestem misjonarzem Słowa...
Jezus jest Słowem Ojca i przychodzi do mnie...
Jezus chce, abym zaniósł Go ludziom ciemności...

Czekamy wszyscy na Pana, ale nie jesteśmy bezczynni...
Czyny nasze, codzienność ma być świadectwem miłości...
Masz rozpoznać Jezusa, który przychodzi w drugim człowieku...
On puka do drzwi naszych - zaufaj i otwórz się w przyjaźni...

U nikogo w Izraelu nie znalazłem tak wielkiej wiary...

Zawstydzają nas ludzie z poza naszej wspólnoty...
Ich pragnienia i wiara zaskakuje nas...
Jest to wezwanie do nawrócenia...
To dobry czas do rewizji religijnych przyzwyczajeń...

Chodźcie, wstąpmy na Górę Pana, do świątyni Boga Jakuba!...

Brak komentarzy: