niedziela, 21 grudnia 2014

Dzien po dniu

21 grudnia 2014

Na wieki będę sławił łaski Pana...

Ja będę mu Ojcem, a on będzie Mi synem...

Tu mowa o Mesjaszu - potomku Dawida...
Relacja w Duchu Świętym między Ojcem - Synem...
Przez chrzest jesteśmy w przymierzu z Trójcą...
W Duchu Świętym mówimy Abba-Tatusiu...

Posłuszeństwo wiary drogą uczniów Pana...
To droga Abrahama, Mojżesza, Dawida i Maryi...
Otwieram drzwi - niech Słowo we mnie będzie Ciałem...
Boże Narodzenie jest moim Betlejem...

Bóg wszystko może więc się cuda dzieją...
Beze mnie Bóg nie działa - trzeba się otworzyć...
Tak chciał z miłości z moją zgodą czynić...
Mam być z Nim współtwórcą nowego stworzenia...

Bez FIAT Maryi nic by tu nie wyszło...
Tak chciał Bóg - przez Matkę wejść w życie człowieka...
Wybrał Ją - dziś chce przez Kościół czynić zbawienie...
Jestem posłany, aby działać w Duchu Świętym...

Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według twego słowa...

Wraz z Duchem Świętym pośród ludu jest zawsze Maryja. Ona gromadziła uczniów, aby Go przyzywać, i w ten sposób uczyniła możliwą eksplozję misyjną, jaka się dokonała w dniu Pięćdziesiątnicy. Ona jest Matką ewangelizującego Kościoła i bez Niej nie potrafilibyśmy naprawdę zrozumieć ducha nowej ewangelizacji.
Evangelii Gaudium 284 

Brak komentarzy: