czwartek, 14 maja 2015

Dzień po dniu

14 maja 2015

Wśród książąt ludu Pan Bóg go postawił...

Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili...
I dali im los, a los padł na Macieja. I został dołączony do jedenastu Apostołów... 

Jezus wybiera, mówi - Pójdź za Mną...
Człowiek przyjmuje wezwanie - Oto ja, poślij mnie...
Powołanie jest ważnym wymiaremn ludzkiego życia...
Nadaje kierunek i wyznacza misję...

Wszyscy są powołani - trzeba usłyszeć Boży głos...
Wszyscy uczestniczą w ewangelizacyjnej misji Kościoła...
Posyłam was - żniwo jest wielkie...
Nieść światło miłości zagubionym ludziom...

Potrzebuje ciebie Chrystus, by miłować...
Potrzebuje cię Chrystus, aby dawać życie...
Jesteś posłany - nie stawiaj oporu...
Nie lękaj się - szczęście jest w dawaniu...

Zaufaj miłosierdziu Boga - On wyzwala...
Jesteś słabym, niegodnym człowiekiem...
W kruchych naczyniach - skarb miłości Boga...
Duch Święty chce działać przez ciebie...

Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazałem...

Tylko doświadczając miłości Boga i starając się realizować ewangeliczne braterstwo, będziecie mogli być prawdziwymi i szczęśliwymi architektami cywilizacji miłości...
Jan Paweł II

Brak komentarzy: