czwartek, 21 maja 2015

Dzień po dniu

21 maja 2015

Strzeż mnie, o Boże, Tobie zaufałem...

Aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili jedno w Nas, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał...

Grzech rozbija jedność i przeciwstawia - każdy idzie w swoją stronę...
Wieża Babel jest wydarzeniem symbolicznym pomieszania języków...
Duch Święty gdy zstępuje stwarza jedność serc i buduje wspólnotę...
Powrót do Boga - przebaczenie i pojednanie stwarza nas na nowo...

Brak jedności wśród uczniów Jezusa uderza w naszą wiarygodność...
W dziejach chrześcijaństwa nastąpiły dwa poważne rozłamy...
Widzimy skutki podziałów - rozdrobnienia denominacji i wspólnot...
Ekumenizm jest dążeniem do jedności - aby byli jedno w Duchu...

Wszyscy potrzebujemy nawrócenia - bliskość Jezusa zbliża i jednoczy...
Uzdrowienie ran i usunięcie nieufności - to dziś droga niełatwa...
Jest tyle osądów i manipulacji pośród wspólnot odłączonych...
Prosimy Ducha Świętego, aby uzdrawiał i jednoczył w miłości Jezusa...

Mamy być znakiem wiarygodnym Boga - jedności i miłości Osób...
Mamy wspólnie - nie przeciw sobie głosić Ewangelię zagubionym...
Nie możemy podbierać sobie ludzi i przeciwstawiać siebie innym...
Niech jedni drugich uważają i oceniają za wyżej stojących od siebie...

Aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była i Ja w nich...

Brak komentarzy: