środa, 20 maja 2015

Dzień po dniu

20 maja 2015

Śpiewajcie Bogu wszystkie ludy ziemi...

Po moim odejściu wejdą między was wilki drapieżne, nie oszczędzając trzody...

Pszenica i chwast rosną razem - trzeba rozeznawać kto jest kto...
Widzimy to w polityce - czujemy się nieraz bezradni i osaczeni...
Tak może być we wspólnocie - rozłamy to duża rana w Kościele...
Troska o jedność jest troską pasterzy - przebaczenie uzdrawia...

Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu...

Trzeba się karmić Słowem - trzeba przyzywać Ducha Świętego...
Aby dawać trzeba mieć miłość w sercu - kto nie daje, ten traci...
Jezus daje na Ducha Świętego - Duch dziś chce dawać przeze mnie...
Radość dawania rodzi szczęście w sercu i prowadzi do świętości...

Ojcze Święty, zachowaj ich w Twoim imieniu, które Mi dałeś, aby tak jak My stanowili jedno...
Uświęć ich w prawdzie...
Słowo twoje jest prawdą...
Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem...

Brak komentarzy: