wtorek, 19 maja 2015

Dzień po dniu

19 maja 2015

Śpiewajcie Bogu wszystkie ludy ziemi...
 
Ja zgoła nie cenię sobie życia, bylebym tylko dokończył biegu i posługiwania, które otrzymałem od Pana Jezusa...

Jaki motyw sprawia takie odniesienie do życia...
Co porywa, że życie nie jest wartością nade wszystko...
Jaka pasja pochwyci, że człowiek rzuca na szalę wszystko...
Gdzie tu działa Duch Jezusa, który prowadzi na Golgotę...

Ojcze, nadeszła godzina...

Godzina odrzucenia i pogardy jest godziną chwały...
Godzina ciemności - godzina najwyższej skali miłości...
Tak Bóg umiłował świat - Jezus do kończ nas umiłował...
To jest moja godzina - tu i teraz - nie mogę jej zmarnować...

A to jest życie wieczne: aby znali Ciebie, jedynego prawdziwego Boga, oraz Tego, którego posłałeś, Jezusa Chrystusa...

To życie dajesz mi, Ojcze - Syn umiera na krzyżu...
To ofiara miłości jest pełnią życia dla mnie i całego świata...
To życie sprawia we mnie Twój Duch, który zstępuje...
Poznaję Twoją Miłość, Ojcze - objawiasz ją maluczkim...

Ja będę prosił Ojca, a da wam innego Pocieszyciela, aby z wami pozostał na zawsze...

Brak komentarzy: