czwartek, 2 kwietnia 2020

Dzień po dniu

2 kwietnia 2020

DZIELIĆ SIĘ SWOIM ŻYCIOWYM PRZESŁANIEM...

Bóg daje ci przesłanie życia, abyś się nim dzielił.
Kiedy oddałeś życie Jezusowi, zostałeś równocześnie Bożym kurierem. Poprzez ciebie Bóg chce przemawiać do świata.
Biblia mówi: "Ci, którzy wierzą w Syna Bożego, mają w sobie świadectwo o Bogu."
Twoje świadectwo mówi o tym, w jaki sposób Chrystus zmienił twoje życie.
Dzielenie się przeżyciami pomaga budować most, po którym Jezus może przechodzić z twojego serca do serca twoich słuchaczy.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to, by nauczyć się kochać zagubionych ludzi tak, jak Bóg.
1J 5,10    1Tes 1,8
Rick Warren

Pan Bóg pamięta o swoim przymierzu...

Oto moje przymierze z tobą...

Moja więź z Bogiem - przymierze miłości...
Krew przymierza obmywa moje grzechy...
Bóg jest dobry - jest wierny przymierzu...
Moja wiara jest drogą przez świat do Ojca...

Zanim Abraham stał się Ja jestem...

. Wielkim ryzykiem w dzisiejszym świecie, z jego wieloraką i przygniatającą ofertą konsumpcji, jest smutek rodzący się w przyzwyczajonym do wygody i chciwym sercu, towarzyszący poszukiwaniu powierzchownych przyjemności oraz izolującemu się sumieniu. Kiedy życie wewnętrzne zamyka się we własnych interesach, nie ma już miejsca dla innych, nie liczą się ubodzy, nie słucha się już więcej głosu Bożego, nie doświadcza się słodkiej radości z Jego miłości, zanika entuzjazm związany z czynieniem dobra. Również wierzący wystawieni są na to ryzyko, nieuchronne i stałe. Wielu temu ulega i stają się osobami urażonymi, zniechęconymi, bez chęci do życia. Nie jest to wybór godnego i pełnego życia; nie jest to pragnienie, jakie Bóg żywi względem nas; nie jest to życie w Duchu rodzące się z serca zmartwychwstałego Chrystusa.
Franciszek

Brak komentarzy: