poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Dzień po dniu

6 kwietnia 2020

Pan moim światłem i zbawieniem moim...

Oto mój Sługa, którego podtrzymuję, Wybrany mój, w którym mam upodobanie. Sprawiłem, że Duch mój na Nim spoczął; On przyniesie narodom Prawo...

Jezu przyszedłeś do nas jak brat i przyjaciel...
Dałeś nam światło i nadzieję godnego życia...
Uwolniłeś nas z sideł diabła przez krzyż...
Jesteś przymierzem życia i miłości dla nas...

Ustanowiłem Cię przymierzem dla ludzi, światłością dla narodów...

Dobro zmierza zawsze do dzielenia się. Każde autentyczne doświadczenie prawdy i piękna szuka swej ekspansji, a każda osoba przeżywająca głębokie wyzwolenie zyskuje większą wrażliwość wobec potrzeb innych ludzi. Dzielenie się dobrem sprawia, że ono się umacnia i rozwija. Dlatego jeśli ktoś pragnie żyć z godnością oraz w całej pełni, nie ma innej drogi, jak uznanie drugiego człowieka i szukanie jego dobra.
Franciszek

Brak komentarzy: