środa, 8 kwietnia 2020

Dzień po dniu

8 kwietnia 2020

W Twojej dobroci wysłuchaj mnie, Panie...

Podałem grzbiet mój bijącym i policzki moje rwącym mi brodę...

Trzeba mieć udział w misji zbawczej Jezusa przez cierpienie...
Doświadczysz odrzucenia, prześladowania - Jezus jest z tobą...
Idziemy wszyscy ku przymierzu z Bogiem przez Jego Krew...
Jego Duch odnawia miłość, która przekracza nasze możliwości...

Pan Bóg mnie wspomaga. Któż mnie potępi?...

On może zawsze, dzięki swej nowości, odnowić nasze życie i naszą wspólnotę, a chociaż propozycja chrześcijańska przemierza mroczne epoki i słabości Kościoła, nigdy się nie starzeje. Jezus Chrystus może również rozbić uciążliwe schematy, w których zamierzamy Go uwięzić, i zaskakuje nas swą nieustanną boską kreatywnością. Za każdym razem, gdy staramy się powrócić do źródeł i odzyskać pierwotną świeżość Ewangelii, pojawiają się nowe drogi, twórcze metody, inne formy wyrazu, bardziej wymowne znaki, słowa zawierające nowy sens dla dzisiejszego świata. W rzeczywistości każda autentyczna działalność ewangelizacyjna jest zawsze «nowa».
Franciszek

Brak komentarzy: