czwartek, 3 stycznia 2008

Dzień po dniu

3 styczeń 2008

Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata.
Ujrzałem Ducha, który zstępował z nieba jak gołębica i spoczął na Nim...
Ja to ujrzałem i daję świadectwo, że On jest Synem Bożym.

Jezus przychodzi nad Jordan do Jana. Tu dokonuje się chrzest Jezusa. Duch Święty zstępuje na Niego. Od tego momentu rozpoczyna się misja, której wielkim finałem będzie Pascha - śmierć na krzyżu i zmartwychwstanie.
Jan jest świadkiem namaszczenia Jezusa i daje świadectwo o Nim.
On jest Barankiem. W Egipcie baranek i jego krew ocaliła synów Izraela - wyszli na wolność. Tu Baranek ocala synów, którzy uwikłani w grzech stali się niewolnikami szatana. Krew Jezusa obmywa nas z wszelkiego grzechu, a On - Baranek wyprowadza nas na wolność, która realizuje się w miłości.
On prawdziwie jest Synem Bożym.
Potrzeba, aby to świadectwo o Jezusie było niesione dziś przez Jego uczniów.
Ty i ja mamy być świadkami.

Brak komentarzy: