niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień po dniu

2 czerwca 2013

ADORACJA GLOBALNA - opasująca cały świat, dookoła świata...

Jam jest chleb życia. 
Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie.

O najsłodszy Jezu, 
ukryty pod Postaciami Eucharystycznymi, 
wysłuchaj łaskawie nasze pokorne prośby,
przedstaw je przed tronem Najwyższego,
przyjmij łaskawie żarliwe pragnienia naszych serc.
Oświeć nasze umysły,
umacniaj naszą wolę,
odnawiaj naszą stałość i rozpalaj w naszych sercach płomień świętego zapału,
abyśmy przekraczając naszą małość i przeżywając wszelkie trudności,
składali hołd godny Twojej wielkości i Twojego majestatu,
bardziej właściwy naszym niepokojom i naszym świętym pragnieniom.


Boski Odkupicielu,
powszedni Chlebie,
Życie świata,
niech przyjdzie Twoje królestwo.
Panie panujących,
Jezu Eucharystyczny,
Pasterzu ukochany,
zachowaj nas od niebezpieczeństw.
Jezu, dobry Pasterzu,
Jezu, Chlebie życia,
Jezu, nasz jedyny Pokarmie,
Sakramencie miłości, zbaw lud swój.
Radujemy się w Tobie,
o Jezu błogosławiony.


Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba. 
Jeśli kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. 
Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata.

Ty jesteś Chrystus, Syn Boga żywego.
Ty jesteś objawieniem Boga niewidzialnego,
Pierworodnym wobec każdego stworzenia,
fundamentem wszystkich rzeczy;
Ty jesteś Nauczycielem ludzkości,
Ty jesteś Odkupicielem;
Ty dla nas się narodziłeś, umarłeś i zmartwychwstałeś;
Ty jesteś centrum historii i świata;
Ty jesteś Tym, który nas zna i nas kocha;
Ty jesteś Towarzyszem i Przyjacielem naszego życia;
Ty jesteś Mężem boleści i nadziei;
Ty jesteś Tym, który ma przyjść
i który ma stać się dniem naszego sądu,
i, jak ufamy, naszym szczęściem.

Bądź mi blisko, Panie.
Połóż twą rękę na mojej głowie, i spraw,
abym także i ja trzymał moją głowę pod Twoją ręką.
Przyjmij mnie takiego, jaki jestem,
z moimi wadami, a moimi grzechami,
ale pozwól mi stać się takim,
jakim Ty mnie pragniesz,
i jakim także ja pragnę być.


Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim. 
Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie.

Podobnie jak dwaj uczniowie z Ewangelii,
prosimy Cię, Panie Jezu: pozostań z nami.
Ty Boży Wędrowcu,
który znasz nasze drogi i nasze serca,
nie dozwól, byśmy pozostali więźniami wieczornych cieni.
Wspieraj nas, gdy jesteśmy utrudzeni,
przebacz nasze grzechy,
kieruj naszymi krokami na drogach dobra.
W Eucharystii jesteś lekarstwem na nieśmiertelność;
obdarz nas pragnieniem pełni życia,
które nam pomoże iść po tej ziemi jako ufni i radośni pielgrzymi,
wpatrzeni zawsze w cel życia bez końca.

Panie Jezu, 
który wiernie nawiedzasz i wypełniasz Twoją obecnością Kościół i historię ludzi,
który w godnym podziwu Sakramencie Twojego Ciała i Twojej Krwi 
czynisz nas uczestnikami życia Bożego
i dajesz nam przedsmak radości życia wiecznego,
uwielbiamy Cię i błogosławimy.
W pokornym uniżeniu przed Tobą,
prawdziwie obecny i żywy pośród nas,
błagamy Cię w nadziei na życia wieczne w Tobie,
w jedności z Błogosławioną Trójcą.
Amen.



Brak komentarzy: