czwartek, 20 czerwca 2013

Dzień po dniu

20 czerwca 2013

Ojcze nasz, któryś jest w niebie...

Wszechmogący Bóg jest Ojcem - Panem nieba i ziemi...
Jest moim Ojcem, naszym Ojcem, Ojcem Jezusa Chrystusa...
W Duchu Świętym możemy do Niego mówić: ABBA - Tatusiu...
Gdy wypowiadam OJCZE odnajduję się w Jego Rekach...

Ta modlitwa zawiera wszystko...
Jest w niej chwała Boża, cel mego podążania i kierunek drogi...
Jest chleb, abym nie ustał, uwolnienie od grzechów i przebaczenie braciom...
Jest wołanie o pomoc w walce i osłonę od Złego...
Jest naprawdę wszystko...

Modlitwa jest priorytetem w moim życiu...
Jednocześnie tak trudno mi znaleźć czas, aby się modlić...
Mam świadomość, że Ojciec jest blisko...
Widzi i zna do głębi, kocha i nie potępia...
Szatan mnie potępia i chce wzbudzić lęk odrzucenia...
Świadomość, że Ojciec mnie odrzuca...
Wierzę, że On mnie kocha...
Zna mnie lepiej niż ja znam siebie...
Jest dobrym Ojcem...
Wie czego mi potrzeba...
Przebacza - On taki jest...

Brak komentarzy: