poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzień po dniu

3 czerwca 2013

Kamień, który odrzucili budujący, ten stał się kamieniem węgielnym.
Pan to sprawił i jest cudem w oczach naszych.

Jezu, to Ciebie odrzucili ci, do których zostałeś posłany...
Schwytali, ubiczowali i skazali na śmierć krzyżową...
Dziś Ciebie odrzucają Twoi wyznawcy...
Zawłaszczają winnicę świata - wszystko im się należy...

Godzina odrzucenia i wyszydzenia stała się godziną chwały...
Śmierć na krzyżu jest Twoim zwycięstwem...
Dziś w miłosierdziu swoim wzywasz do nawrócenia...
Aby wyjść z krainy śmierci i wejść w światłość Twojej miłości...

Panie Jezu Chryste...
Zmiłuj się nade mną...
Jestem grzesznikiem...
Chcę czynić dobro, a czynię zło...
Ciemność ogarnia moje serce - przyjdź i wyprowadź mnie ku światłu...
Wyznaje moją nędzę, mój grzech, moje zwątpienie, mój bunt...
Z dna zagłady mnie wyprowadź...

Brak komentarzy: