wtorek, 22 grudnia 2015

Dzień po dniu

22 grudzień 2015

Całym swym sercem raduję się w Panu... 

O tego chłopca się modliłam, i Pan spełnił moją prośbę, którą do Niego zanosiłam. 
Oto ja oddaję go Panu...

Dziecko jest darem Boga, ale nie jest własnością rodziców...
Jesteś obdarowany życiem - twoje życie jest drogą...
Powołanie jest wpisane w akt stworzenia - podejmij je...
Plan Boga dla twojego życia jest wspaniały - dziękuj i raduj się...

Maryja podejmuje plan Boga dla Jej życia - JEZUS...
Uwierzyła, że Bóg wszystko może - stanie się cud...
Podążała drogą wiary przez Betlejem aż do Golgoty...
Jest obecna gdy rodzi się Kościół i jest z nami...  

Wielbi dusza moja Pana i raduje się duch mój w Bogu, Zbawcy moim...

O Jezu mój, nie ma nic lepszego dla duszy jak upokorzenia. We wzgardzie jest tajemnica szczęścia; kiedy dusza poznaje, że jest nicością i nędzą sama w sobie, a wszystko, co ma dobrego w sobie, jest darem Bożym...  
św. Faustyna 

 

Brak komentarzy: