poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Dzień po dniu

10 kwietnia 2017

Pan moim światłem i zbawieniem moim...

Oto mój Sługa, którego podtrzymuję...

Wszyscy jesteśmy sługami miłości...
Pan jest blisko nas - prowadzi do ludzi...
Umacnia nas, abyśmy nie zwątpili...
Uczy jak służyć by prawdziwie kochać... 

Sprawiłem, że Duch mój na Nim spoczął...

Duch Święty zstępuje na Jezusa w Jordanie...
Jest namaszczeniem naszego powołania...
Uczynił moje serce świątynią chwały...
Posyła mnie do ludzi w służbie miłości...
 
Nie zniechęci się ani nie załamie...

Będą przeciwności - nie możesz zwątpić...
Jestem z tobą - odwagi - czyń miłość...
Bądź blaskiem Bożej chwały - nadzieją...
Łącz ludzi w uścisku pojednania dla nieba... 

Ustanowiłem Cię przymierzem dla ludzi, światłością dla narodów...

   

Brak komentarzy: