niedziela, 2 kwietnia 2017

Dzień po dniu

2 kwietnia 2017

Bóg Zbawicielem, pełnym miłosierdzia...

Oto otwieram wasze groby i wyprowadzam was...
Udzielę wam mego ducha, byście ożyli...

Wyprowadź nas, Panie, z krainy śmierci...
W pustkę mego serca wlej wodę miłości...
Mroki codzienności rozpal blaskiem chwały...
Daj nadzieję, Panie - niech ustąpi rozpacz...

Wejdź Jezu do grobu - dotknij moich szczątków...
Czekam w mroku śmierci twego zmartwychwstania...
Krzyż Twój niech zakwitnie blaskiem ocalenia...
Twoja Krew niech ożywi moje martwe ciało...

Jesteś moim życiem - moim wybawienie...
Podajesz mi rękę - dotykasz zranienia...
Dajesz Ducha życia - nadzieja powraca...
Ogień płonie w sercu płomieniem miłości... 

Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, to choćby umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Wierzysz w to?...
  

Brak komentarzy: