środa, 12 kwietnia 2017

Dzień po dniu

12 kwietnia 2017

W Twojej dobroci wysłuchaj mnie, Panie...

Pan Bóg mnie obdarzył językiem wymownym, bym umiał pomóc strudzonemu krzepiącym słowem..

Jezus sam doznaje kaźni - przychodzi z pomocą cierpiącemu...
Powalony jest na ziemię - jest to godzina Jego zwycięstwa...
Odrzucony przez najbliższych - jest  blisko ludzi wzgardzonych...
Wszyscy myśleli, że to koniec - teraz dopiero zaczyna się dziać...
 
Pan Bóg mnie wspomaga, dlatego jestem nieczuły na obelgi, dlatego uczyniłem twarz moją jak głaz i wiem, że wstydu nie doznam...

Wchodzimy w Paschę Jezusa w liturgii Kościoła...
To jest ten czas, w którym dotykamy wydarzeń...
To się stało wtedy - teraz się dokonuje w nas...
Przymierze chrztu pod krzyżem w godzinie konania...

Oto Pan Bóg mnie wspomaga.
Któż mnie potępi?...
    

Brak komentarzy: