wtorek, 21 marca 2017

Dzień po dniu

21 marca 2017

Pamiętaj o nas, miłosierny Panie...

Postępuj z nami według swej łaskawości i według wielkiego swego miłosierdzia. 
Wybaw nas przez swe cuda i uczyń swe imię sławnym, Panie...

Jestem grzesznikiem, moja słabość obezwładnia mnie...
Chcę czynić dobro, czynię zło - jestem słaby i rozbity...
Przebacz mi Panie - okaż swoje miłosierdzie Panie...
Niech Twój Duch wyprowadzi mnie z mojego grobu...

Wołam o przebaczenie - chcę przebaczyć braciom...
Daj mi moc, abym to uczynił szczerze i prawdziwie...
Tylu czyha na mnie - cieszą się moim upadkiem...
Panie, chcę dziś błogosławić moich nieprzyjaciół...

Nie mówię ci, że aż siedem razy, lecz aż siedemdziesiąt siedem razy...

Trzeba pokory i umiejętności modlitwy, by nie zagłuszyć w sercu słowa Bożego. Inaczej pojawia się ryzyko, że je zawłaszczymy i będziemy interpretować w myśl własnych interesów.
papa Franciszek  

    
  

Brak komentarzy: